Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ. ΑΝΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ

  • ΕΡΩΤΗΣΗ :Πού ακριβώς συνέβει αυτό τό θαύμα;                       ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Εμείς καταγώμαστε από τήν ΚΡΗΤΗ, αλλά εδώ καί πολλά χρόνια μένουμε, στήν ΑΜΕΡΙΚΗ,'οταν λοιπόν συνέβει αυτό τό γεγονός στήν αδελφή μου μέναμε στό MANHATAN.
  • ΕΡΩΤΗΣΗ : Πρίν  πόσα χρόνια συνέβει αυτό τό γεγονός;
  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Συνέβει πρίν 12 χρονια.Ηταν τέλει Νοεμβρίου υπήρχαν πολλά χιόνια ,έκανε πολύ κρύο .Τότε ήταν πού κατάλαβε  ή αδελφή μου ,ότι κάτι δέν πήγαινε καλά στό αριστερό  στήθος της.
  • ΕΡΩΤΗΣΗ :Είχε πάει σέ κάποιο γιατρό καί τίς είπε ότι έχει κάτι στό στήθος;
  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Οχι στήν αρχή πονούσε στό στήθος πολύ, καί μία μέρα πού έκανε μπάνιο,έπιασε στό κάτω μέρος τού στήθους της ένα μεγάλο μπαλάκη.Οταν βγήκε από τό μπάνιο,φοβισμένη μέ φώναξε καί μού είπε: πιάσε εδώ νά δείς , τί έχω τί είναι αυτό μέ πονάει πολύ!!!Καί όντως έβαλα τό χέρι μου καί έπιασα ένα μπαλάκι πού ήταν λίγο πιό μικρό από τήν χούφτα μου.Εχασα τήν λαλιά μου τότε, δέν ήξερα τί νά πώ.Μέ δυσκολία τίς είπα νά πάς 'αυριο στόν γιατρό.Ναί μού απάντησε ,καί μετά τό ανακοινώσαμε καί στην υπόλοιπη οικογένεια.Ετσι έγινε  ή αρχή καί  από τήν επόμενη κίολας μέρα ξεκίνησε ένας μαραθώνιος ιατρικών εξετάσεων
  • ΕΡΩΤΗΣΗ : Οταν λέται μαραθώνιος μπήκε σέ κάποιο νοσοκομείο τήν άλλη μέρα ή αδελφή σας;
  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Οχι . Πρώτα πήγε στόν οίικογενειακό γιατρό μας, καί εκείνος τής πήρε ,υγρό από τόν όγκο, γιά νά δεί τί είναι ,μάς υποσχέθηκε ότι σέ δύο μέρες θά είχε τά αποτελέσματα τής εξέτασης .
  • ΕΡΩΤΗΣΗ :Τής έδωσε κάποια φαρμακευτική αγωγη;
  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Μόνο κάτι φάρμακα γιά τόν  πόνο.Ετσι πέρασαν δύο μέρες αγωνίας.Μετά από αυτές τίς ημέρες, πήγαμε πάλι στόν γιατρό όπου μάς ανακοίνωσε ότι  έχει επιθετικό καρκίνο, δηλ : κακοήθει. Μάς ε'ιπε 'οτι  έπρεπε, νά πάει στό νοσοκομείο, νά κάνει μία αξωνική ,καί άλλες εξετάσεις ,καί ότι έπρεπε επίσης νά αρχίσει χημείο-θεραπεία. Μάλιστα ό γιατρός της, τηλεφώνησε στο νοσοκομείο, καί έκλεισε ένα ραντεβού στό 'ονομά της . για να ξεκινησει τίς εξετάσεις. Περιτό νά σού πώ ότι στό γραφειό τού γιατρού υπήρχε μεγάλος θρήνος ,  κλαίγαμε όλοι καί εγώ καί ή μητέρα μου ,καί ή αδελφή μου .Οταν δέ πήγαμαι σπίτι μας καί τό είπαμε καί στήν υπόλοιπη οικογένεια ,κλαίγαμε όλοι ασταμάτητα ό ενας προσπαθούσε νά παρηγορήσει τόν άλλον.Καί όλοι μαζί τήν αδελφή μας.
  • ΕΡΩΤΗΣΗ :Η αδελφή σας θά έμπαινε στό νοσοκομείο, γιά νά μείνει μέσα μερικές ημέρες ;
  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Οχι θά έκανε πρώτα τήν αξωνική καί μετά θά τίς έλεγαν οί γιατροί, κάθε πότε θά πήγαινε , γιά νά κάνει, τήν χημειό- θεραπεία. Από εκείνη τήν ημέρα, πού δέν θά τήν ξεχάσω ποτέ στήν ζωή μου < ημέρα πέμπτη του Νοεμβρίου>  μέχρι καί τήν δευτέρα ,πού θά έμπαινε, στό νοσοκομείο ,γιά τήν αξωνική,έκλαιγα και προσευχόμουν, στόν  ΘΕΟ ,νά κάνει καλά τήν αδελφή μου .Οταν σού λέω ότι έκλαιγα τό εννοώ στήν κυριολεξία τίς λέξεως.Καί ή προσευχή μου αδιάλειπτη .Τήν Κυριάκη πού πήγαμε στήν Εκκλησία  παρακαλούσα καί εγώ καί όλοι μας νά γίνει καλά ή αδελφή μας.Τήν επομένη μέρα Δευτέρα τό πρωί  ή αδελφή  μου, μαζί μέ τήν μητέρα μου καί τίς δύο 'αλλες αδελφές  μου, πήγαν στό νοσοκομείο γιά τήν εξέταση, εγώ δέν 'αν τεχα νά πάω μαζί τους. Θά λοιποθυμούσα μέσα στό νοσοκομειο, είμαι λιγόψυχη δέν αντέχω.Ετσι έμεινα στό σπίτι , καί προσευχόμουν συνέχεια.Δέν σταμάτησα ούτε λεπτό τήν προσευχή παρακαλούσα  νά χαλάσει, τό μηχάνημα, νά μήν μπορέσει ή αδελφή μου νά κάνει τήν εξέταση .
  • ΕΡΩΤΗΣΗ :Μά καλά γιατί παρακαλούσαται νά χαλάσει τό μηχάνημα τή στιγμή πού αυτή ή εξέταση ήταν ζωτικής σημασίας γιά τήν υγεία τής αδελφή σας ;
  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Αυτό τό είχα ζητήσει από τόν μεγάλοδύναμο ΧΡΙΣΤΟ μας ,σάν ένα συμάδη δηλαδή ,εάν μού έλεγαν ότι τό μηχάνημα χάλασε καί ότι ή αδελφή μου δέν έκανε τήν εξέταση τότε θά ήξερα , ότι θά είχε θεραπευτεί καί από τόν καρκίνο.Γιά αυτό τόν λόγο τό ζήτησα αυτό.Ξέχασα νά σού πώ ότι τήν ώρα τίς έντονης προσευχής μου ,αισθάνθηκα ένα κάπως κρύο αέρα νά μέ τυλίγει ,αλλά δέν κρύωνα , έξω είχε χίονι 'οπως σού είπα ,καί στό σπίτι μέσα ή θέρμανση ήταν φούλ.Αισθάνθηκα αυτό τόν κρύο αέρα νά μέ σκεπάζει, καί πρός στιγμή  ένοιωθα ,ότι υπήρχε μέσα μου κάτι όμορφο, κάτι πού δέν είχα ξανανοιώσει ποτέ στήν ζωή μου,εκεί έχασα σχεδόν τά λόγια τής προσευχης μου ,καί δάκρυα κυλούσαν στά μάτια μου,αλλά δέν ήταν δάκρυα λύπης ,ούτε  χαράς ,ήταν ένα παράξενο συναίσθημα πού από τότε δέν τό έχω ξανανοιώσει ποτέ.Αισθανόμουν αυτόν τόν αέρα κρύο νά μέ τυλίγει αλλά δέν κρύωνα,καί τό κορμί μου είχε ανατριχίσει,αλλά ήταν τόσο πολύ όμορφα.Λυπάμαι αλλά δέν έχω άλλα λόγια γιά νά στό περιγράψω.Δέν ξέρω νά τό εξηγήσω. 
  • ΕΡΩΤΗΣΗ :Πιστέυεται ότι αυτό τό παράξενο πού σάς συνέβει ήταν η παρουσία ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ;
  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Ναί τό πιστέυω ακράδαντα,καί γιά νά σού τελειώσο τό θάυμα αυτό, άκου τή συνέβει μετά :΄Δέν πέρασαν πάνω από τριάντα ,λεπτά μισή ώρα καί ήρθε στό σπίτι μας ή  μητέρα μου ,μέ τίς τρείς αδελφές  μου. Καί  τίς ρώτησα τί έγινε τόσο νωρίς τελειώσατε ; Μού απάντησαν ήταν μία άσχημη μέρα τό μηχάνημα χάλασε καί δέν έκανα τήν εξέταση. Τότε τρέχοντας καί γεμάτη χαρά ,αγκάλιασα τήν αδελφή μου καί φώναξα, έγινες καλά,είσαι εντάξει τώρα δέν έχεις τίποτα .Τότε μέ διέκοψε ή φωνή τής μητέρας μου ,πού είπε :είσαι τρελλή τί είναι αυτά πού λές ;σού είπαμε ότι ή αδελφή σου δέν έκανε τήν εξέταση  όχι ότι έγινε καλά!!! Τότε τούς είπα είμαι σίγουρη 'οτι άν βάλεται τό χέρι σας στόν ογκο της , θά δείται ότι δέν υπάρχει!!!!.Είσαι τρελή μού είπανε αυτά τά πράγματα, δέν γίνονται!!! Μέ τά πολλά  τίς κατάφερα νά δούν άν ό όγκος υπάρχει ακόμα.Οσο καί άν έψαξαν δέν βρήκαν τίποτα, τήν ίδια κίολας ημέρα, πήγαμε  καί στόν γιατρό της ,ό οποίος ξαφνιάστηκε.Οσο καί άν έψαχνε δέν βρήκε τΊποτα,καί μετά από λίγες ημέρες, έκανε καί τήν αξωνική ή οποία ήταν πεντακάθαρη.Από τότε έως καί σήμερα ή αδελφή μου ,δέν έχει καμιά ,ασθένεια ,καί ζεί μία φυσιολογική ζωή,Δοξάζουμε ολοι μας ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ,καί μέχρι σήμερα τόν ευχαριστούμε πού έσωσε τήν αδελφή μας.Καί γιά όσους δέν πιστέυουν έχω  νά πώ ότι έχουμε φυλάξει όλες τίς ιατρικές εξετάσεις πού αποδεικνύουν τί είχε ή αδελφή μου. καί πώς έγινε καλά
  • Αυτή ήταν ή συνέντευξη της κυρίας Αννας  από τήν ΑΜΕΡΙΚΗ καί τήν πολιτεία της ΝΕΑΣ, ΥΟΡΚΗΣ , συνοικία ΜΑΝΧΑΤΑΝ.Ενα θάυμα πού βασίζεται στήν αγάπη τίς αδελφής στήν αδελφή,ένα θάυμα αδιάλειπτης προσεύχης καί πίστης ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ, ΕΝΑ ΘΆΥΜΑ ΠΟΎ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ,<ΑΙΤΗΣΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΔΩΘΕΙΝΑΙ ΥΜΙΝ>. ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ,ΑΝΟΙΧΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ,  ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ
  •                                  ΦΙΛΙΚΑ ΛΟΓΙΩΤΑΤΟΣ.Ι.ΠΑΣΧΑΛΗΣ                                                    

2 σχόλια:

frinda είπε...

Η ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΦΤΕΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕΙ Η ΖΩΗ !!!

PASHALIS είπε...

ΠΑΝΤΑ Η ΠΙΣΤΗ ΣΩΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΧΑΘΗΚΑΝ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...