Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ


  • ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ।
Εχετε ανάρωτηθει ποτέ τί προσφέρει η διαφήμιση;
  • Οτι καί άν δούμε ότι καί άν ακούσουμε, στά ΜΜΕ,στίς εφημέριδες,τά περιόδικα,στό ΙΝΤΕΡΝΕΤ, περιέχει διαφήμισεις.
  • Ο ανταγώνισμος τής αγοράς έχει κατασκευάσει τίς διαφημίσεις σαν< μέσο προώθησης τών αγαθών>,αλλά καί ένα νέο κλάδο στήν αγορά εργασίας. Η διαφήμιση είναι πλέον επιστήμη.
  • Βασιζόμενοι στίς καταναλωτικές ανάγκες του άνθρώπου, πρόωθουν ,τά προίοντα , βάσει της Ψυχολογίας του πελάτη
  • Από ένα πακετο χαρτομάντηλα έως καί μία κυβέρνηση, οί εμπόροι τών ΜΜΕ, εμπορεύονται τήν συναίσθηματική ανασφάλεια τών ανθρώπων, γιά αναγνώριση καί προβολή τού <ΕΓΩ> τους.Τό κίνητρο είναι,< νά μοιάζω μέ τον άλλον> ακολουθώ τήν ροή τής μόδας,έτσι η κατανάλωση προιοντων έγινε παραγοντας επιβεβαίωσης. Η προέλευση της διαφήμισης είναι Αμερικανίκη και ξεκίνησε την δεκαετία του 30 ως μέσο προώθησης των εγχώριων τυποποιημένων προ'ι'όντων εως τα σήμερα που εξαπλώθηκε σ όλους τους τομείς.Τώρα με την διαφήμιση προωθούνται τα πάντα,απο τα απαραίτητα έως και τα πίο άχρηστα. Και αφού η αγορά είναι ελεύθερη το ζητούμενο είναι, πως οι διαφημιστές θα σε κάνουν να αγοράσεις κατι που δεν το χρειάζεσαι, αλλά που αν δεν το χεις, δεν είσαι ΙΝ, δηλαδή μέσα στα πράγματα.Κι αν το έχεις πρεπει να αγοράσεις κάποιο νεότερο μοντέλο...κ.ο.κ. Να καταναλώνεις συγκεκριμένα είδη τροφίμων,να ντύνεσαι με ρούχα επωνύμα,να ζης με έναν τρόπο που να καταναλώνεις οτι παράγει η αγoρα. Ασχετα με την οικονομική τάξη του καθενός, οι έξυπνοι διαχειριστες της διαφήμισης προβάλουν έναν τρόπο ζωής τόσο ιδανικό που ακόμη κι αν βρήσκεσαι στην τελευταία οικονομική κλιμακα θα πρέπει να να ζεις με τον δικό τους σύστημα.Εδώ μπαίνει η ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ, που ειναι ο απόλυτος έλεγχος της αγορας και του παγκοσμίου χρηματος.Τωρα τα παντα ελέγχονται,τα προ'ι'οντα διακινούνται ανάλογα με την ζητησή τους κι αναλόγως προωθούνται στην αγορα.Οι εταιριες εχοντας
  • υπόψιν τον παγκόσμιο ανταγωνισμο οργανώθηκαν σε TRAST με σκοπό να ελεγχουν κάθε προ'ι'όν και γιαυτόν τον λογο χρησιμοποιούν τεραστιες μοναδες παραγωγης, φθηνα εργατικά χέρια,μικρότερο κόστος μεταφοράς αγοραζοντας εταιρίες μεταφορων, για να μπορουν να ελεγχουν πλήρως το παραγομενο προιον και την τιμή του.Η διαφήμιση εδώ είναι η κορυφή του παγοβουνου.Ισως καποιοι να πουν οτι η διακίνηση των αγαθών ειναι εφικτή και νόμιμη αλλα αν σκεφτουμε πως η εκμετάλευση του ανθρώπινου δυναμικου εχει φτάσει και ξεπεράσει τα ορια της (στην Κινα δουλευουνε για ενα πιατο ρυζι,στο Πακιστάν τα παιδακια δουλευουνε 16 ωρες για ενα πιατο φαγητο, για να μπορουν οι χωρες αυτες να ειναι ανταγωνιστικες,σ αυτα που παράγουν) τοτε ισως μπορεσουμε να καταλαβουμε πως για χαρη της ευημεριας των πλούσιων χωρών κάποιοι στην κυριολεξια στιβουν τους φτωχούς λαους και γιαυτόν τον λογο και τους αφήνουν στην φτώχεια και στην αγνοια για τα ανθρώπινα δικαιωματα τους.
  • Αλλά το θέμα αυτό εχει πολλές παραμέτρους,μία παράμετρος ειναι και η προπαγάνδα της διαφήμισης.Απο την διαφήμιση των αγαθών στην διαφήμιση των ιδεών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...