Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Την ώρα που αναρωτιόμουν,  πως ύστερα απο τόσα χρόνια με τους αριθμούς βρέθηκα να αρθρογραφώ
στο INTERNET ,  και ξεφυλίζοντας μία ανθολογία ποιημάτων βρήκα ενα ποιήμα του ΚΟΥΛΗ ΑΛΕΠΗ
που μου ταιριάζει απόλυτα :

AΠΟ ΤΟ <<ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ>>

Ετσι,η ζωή μου εκύλησεν ανάμεσα
στην ποιηση και τ΄ανούσιο επάγγελμά μου,
που ενώ του αφοσιώθηκα,
σαράντα χρονια σκλάβος του,
πίκρες μόνο μου φύλαξε και δάκρυα.

(Δουλειά ρουτίνας
νάχεις λέει γι΄αποστολή
τους φόρους του κοσμάκη πως ν΄αυξήσεις !
κι΄αυτός να μηχανεύεται,
διχως σχεδόν ντροπή
και συστολή,
σατανικές μεθόδους δισφυγής
και καταστρατηγήσεις.

Και νάχεις συναδέλφους και βοηθούς
....ο άμετρος ανταγωνισμός
και που δε φτάνει !....
που έτσι πως τους συμφέρει στοχαστούν,
νάν΄ετοιμοι να σοφιστούν
κάθε εναντίον σου ρύπο και πλεχτάνη.

Δουλειά ρουτίνας:
ν΄αρχινάς απ΄τις οχτώ
και να τελειώνεις τα μεσάνυχτα......
στη μια !
Δουλειά μαγγανοπήγαδου,στεγνή και πληχτική,
με ιδανική παρόρμηση καμμία.

Μόνο σε κάποιες ξέχωρα
ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ,
σαν η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΑΝΕΠΑΝΤΕΧΑ σιμώνει,
ν, ανοίγει ένα ΠΑΡΑΘΥΡΟ
γλαυκό στη σκοτεινή σου ΦΥΛΑΚΗ
και της ΚΑΡΔΙΑΣ σου το αγχος ν΄ΑΛΑΦΡΩΝΕΙ ).

ΠΟΙΗΤΗΣ--ΚΟΥΛΗΣ  ΑΛΕΠΗΣ  

FRINDA....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...